Jak na zdravý mikrobiom? První kroky, které zvládne každý – 2. díl

STRAVA

Domácí potraviny bez chemikálií je to nejlepší řešení, ale kdo má v dnešní době vše jen ze zahrádky?

Snažme se proto v obchodě vybírat kvalitní potraviny a nevybírejte podle kalorické hodnoty, ale podle SLOŽENÍ.

Ideální stav je, když složení obsahuje pouze jedno slovo a to danou potravinu.
Vybírejte si co nejvíce čerstvé potraviny, protože každá přidaná konzervovaná látka není prospěšná pro naše tělo a škodí mu.

Nezapomínejte na vlákninu!

POHYB

Slovo pohyb u mnohých lidí nevyvolává příjemný dojem, protože prostě neradi sportují. A to je v pořádku, potit se a vydávat ze sebe maximum není pro každého.

Pohyb podporuje a zrychluje náš metabolismus.

Zkuste pohyb vnímat spíše jako něco přirozeného – pohyb podporuje metabolismus a činnost našeho organismu. Proto stačí v průběhu dne udělat dostatek kroků.

VYPNOUT, ODPOČÍVAT, ČAS PRO SEBE

Pro někoho je odpočinek sport, pro někoho meditace, procházka. Jde o to, abyste se uměli během dne zastavit a alespoň na chvíli si odpočinout. Jak už jsme se dočetli v prvním článku o mikrobiomu, naše střevní mikroflóra úzce souvisí a ovlivňuje naše emoce!

VZTAHY

= nebýt v konfliktu, mít vyřešené vztahy jak s nejbližšími /manželka, manžel, rodiče, děti, ../, ale i blízkými přáteli.

Toužíte po zdravém mikrobiomu?

Nově provádíme analýzu mikrobiomu pomocí genové sekvence

Určujeme poměr vybraných kmenů a rodů střevního mikrobiomu

Navrhneme úpravu mikrobiomu a řešení přímo pro vás!

Stačí nás kontaktovat a nebo se zároveň objednat na diagnostiku.

Komplexní diagnostická konzultace za 1250,- Kč 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.